måndag 4 mars 2013

Det kom ett brev ....

Xavia

"Hej,

Jag hittade din blogg när jag sökte på google om just labrador/stövare. Just för att min egna hund är denna blandning. När jag hittade din blogg insåg jag ganska snabbt att din Harry och min Xavi är identiska med varandra, både till utseendet och som du beskriver Harry att vara. 
 
Vi köpte vår hund i  Varberg sommaren 2011 (valparna var då födda i maj)
Den bondgård du beskriver måste vara densamma som vi var på.

Varför jag skriver till dig är för att jag är så himla glad att jag lyckats hitta ett syskon(?) till Xavi att jämföra med.
 
Jag bifogar med lite bilder så kan du själv se hur lika dom är."
 
// Helt underbart och nog kan man se att dom är kullsyskon! hälsar Harrys matte.

3 kommentarer:

Mian sa...

Ja jisses så lika de är!

Anonym sa...

Oj,oj så kul!!!Babsan

Turtlan sa...

Tänk så bra nätet kan vara! Vilka oväntade kontakter man kan få!