onsdag 4 september 2013

Ledig dag ...


Vid 7-tiden tar jag harry på promenad ner mot havet.
Islandshästarna i hagen vet förstås att gräset är mycket grönare på andra sidan.


En liten pirat har glömt sina badtofflor på stranden.


Nästan hemma börjar harry väääääddra med nosen .., och så lämnar han helt sonika matte och springer glatt och hälsar på Ecke som just har hämtat tidningen.

Å, så högt älskad denne före detta ystadbo är!
Vift-vift-på-svansen och Ecke klappar harry på huvudet och säger att han är en fin hund.

Sen är jag hemma och tänker skicka en film från min Iphone till Youtube, men se, då måste jag logga in mig och plötsligt kommer jag inte ihåg vare sig användarnamn eller lösenord.

Åååå, så jag kämpar, men stört omöjligt är det!
Då beslutar jag mig för att skapa ett nytt konto på Youtube, men det hjälper inte ., jag måste ha rätt lösenord i mobilen och plötsligt kommer jag mig inte in på vanliga mailadress och inte heller på bloggen och jag är dunderförkyld och börjar må illa ...., och så kommer jag ju på att jag inte har loggat ut från det nya kontot och allt löser sig.

Ja, inte allt.
Jag kan fortfarande inte skicka filmer från min Iphone till mitt youtubekonto.

Nu ska jag lägga mig raklång på soffan och kurera mig.

Ajöken, sa fröken.

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Vila nu så ordnar sig allt det andra sen ska du se. Kram kram!

Ulf sa...

Ibland måste man få logga ut sig från livet och lägga sig på soffan.