söndag 8 december 2013

Och så blev det då dragning ...



Snart blir det rena långfilmerna .., sex minuter den här gången, men så var ni ovanligt många som skvalpade omkring i byttan - hela fjorton stycken - varav två var herrar!

Nu hoppas jag att vinnaren av chokladen verkligen får den.
Marmeladen till Monet i Frankrike har ännu inte nåt vinnaren och lär väl inte göra det heller?
Har den alls kommit till dig mossfolk?
Aja baja posten, om ni börjar norpa våra vinster!

Grattis till er tre som vann!
Och en riktigt skön andra advent önskar vi er!

6 kommentarer:

bettankax sa...

Jag är kär i er båda två. Ni är så himla goa och härliga.
Jag måste påpeka att Lisbeth kan inte på vis i världen uttalas Lizzbett...såvida man inte valt att stava det som ovan.
Du heter väl inte Elizzabett, eller hur?;)
I love you i vilket fall. Ha en fin andra advent:)

Jag skulle ju bott på Kaxholmen..;)

Anonym sa...

❤️Tackar så glad jag blev/Babsan

Elisabet. sa...

bettankax: nu har jag suttit och sagt Lisbet hur många gånger som helst och tänk, jag säger det verkligen som Lizzzzbet. Min moster heter så .., med flera z:an.
Men i Skåne säger ni ju Elisabet med låångt i. Eliiiiisabet, medan jag uttalar det med kort och snärtigt i.
Elisabet. Punkt.
Ja, nu vet du ,-)
I love You, too.
Fast du uttalar det konstigt ,-)

mossfolk sa...

Ja oh ja, marmeladen har kommit fram hit! Jag skickade ju ett sms om det... (fast nu förstår jag att du inte har fått det -min telefon lever ibland sitt eget liv och lägger sms i utkast i stället...). Nåde posten om de hade norpat min marmelad! ;)

Jenny sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jenny sa...

Det är ett sant nöje att kika på dragningarna! =) Att jag skulle ta hem förstavinsten två veckor det trodde jag aldrig! När passerar ni Gränna? Det är alltid kul att träffas IRL!//sportigajenny