söndag 16 februari 2014

Och nu blir det dragning ....



Sju stycken är med den här omgången.

Det är ....

Ulrika i Närke (å, det känns underligt att inte skriva Västmanland ...) som har varit på mini-holiday och haft det bra. Intressanta samtal och mycket glädje.

Lena i Gävle .. som har varit på tredagarstur till Tallin!

Hos Eva i Jämtland ...
  
Eva på Frösön .., hade gått på solskenspromenad!

Lill-Karin ....

Eva i Tyresö ..., kände glädje över barnbarnet Lill-Karin som själv fixade pannkakssmet och åt  hela tjugoen pannkakor (det jag kallar för småplättar)!




Turtlan hade sett en föreställning med 123 Sctung och rekommenderade den som hade möjlighet att göra detsamma.

Birgitta - Lilla B - hade via FB fått kontakt med en barndomsvän från landet Halland!
"Jag kom till och med ihåg telefonnumret från den tiden, ja, till henne - det var 191 -", skriver Birgitta och låter glad.

Slutligen hade den STORARTADE Ann i Göteborg fått ett mindre roligt besked - "du har diabetes!"  - och nu börjat ett nytt liv - lchf-livet - och tänka sig, redan hade hon märkt skillnaden!

Stort tack till er som var med och delade med er av glädjen och grattis, grattis till vinnarna!

5 kommentarer:

mossfolk sa...

Grattis grattis till vinnarna!
Den där boken är nog faktiskt en av mina absoluta favoritböcker.
Men... får Harry inte vara i soffan? Jag tycker att jag har sett många bilder på honom där :)

Elisabet. sa...

mossfolk: jodå, men han får inte stå UPPE på soffan, det var vad han gjorde .., står där och nosar mot fönstret, nämligen.
Elsa, brun labradortik, är i löpen och då gäller det att hålla utkik.
Bäst det är KAN hon ju komma förbi ,-)
Och det gjorde hon, när vi var ute på gården, och till min glädje stannade han kvar fast såväl Elsa som Alice gick förbi.

Lilla B sa...

Stort tack för boken!! Åh, så roligt att få vinna den.

Evas blogg sa...

HURRA!!!!!! Vilken otrolig glädje. Jag skrek nästan lika högt som vid stafetten. Självklart väljer jag tidningen, som jag SÅ gärna ville ha. Tror jag måste köpa en trisslott också :) Kram å tack.

Elisabet. sa...

Lilla B: har du redan läst den, så får du väl ge den vidare eller till någon loppis. Jag tycker väldigt mycket om den.

Eva: den ligger redan i ett stort kuvert :) Det var ju lyckat!