fredag 21 november 2014

Bäst idag ...

Och Stenbock är hon också ...

Eller ikväll .., var i alla fall Skavlan med helt underbara gäster - fina, kloka, trygga Annie Lennox, kaxige författaren Ken Follett .., sångaren Jackson Browne och en ung racerkvinna.

När programmet blir så här .., att gästerna börjar diskutera av sig själva ..., ifrågasätta och verka uppriktigt intresserade av såväl frågor som de andra gästerna .., då är detta ett kanonprogram!

Och nu sitter pv och skrattar gott åt det brittiska programmet '"Friday night dinner"som kommer efter Skavlan.
Aldrig hör jag honom så glad!

6 kommentarer:

bettan sa...

Hälsa PV att han och jag skrattar ikapp. Tänk jag tycker den serien är så rolig så jag fnissar bara jag skriver om den här.

Ruta Ett sa...

Hon är så vacker och vilken röst hon har fortfarande. Jag blev väldigt nyfiken på vad som mer finns på hennes nya skiva.
Friday night dinner är hysteriskt roligt. I en klass för sig som så mycket annan engelsk humor.

Ulrika sa...

Annie är helt fantastisk!

Var det Danica Patrick som var med? (racingkvinnan)

Elisabet. sa...

bettan: det ska jag göra! Jag hade tänkt spela in skrattet :)

Ruta Ett: jag blev mest nyfiken på henne som människa och så blev jag så glad, för jag sa till pv .., "hon måste ju vara från Skottland" och det visade sig att det var hon också. Än är man inte stendöv :)

Ulrika: nej, jag tror hon hette Ayla Ågren eller nåt sånt ?

Steel City Anna sa...

Annie lyfte programmet verkligen och var en bättre programledare än Skavlan tycker jag :)

Elisabet. sa...

Steel City Anna: jag tänkte precis samma sak! Han var dum som inte tog fatt i nån av alla hennes trådar, eller så klipptes det bort?