lördag 22 november 2014

Det bästa för Eva på Frösön ...


Hej Elisabet!

Jag är ju inte så sugen på att vinna mitt kort så om jag vinner det får ni dra någon annan.

Mitt bästa var i tisdags då vår yngsta ringde och var pluggless.
"Vi åker på en utflykt, sa hon."

Jag är inte svårbedd när det gäller utflykter så jag fixade fika och sedan åkte vi. Ut till naturreservatet Andersön, en fin liten ö i Storsjön. Vädret var fantastiskt med tanke på att det är november.




Vi njöt av en härlig promenad och sen fika vid stranden. När vi åkte hem stannade vi i en liten by på en höjd och fotograferade det vackra landskapet.

Tänk vad några mil kan göra för ens själ, helt andra utsikter än dem man är vana vid kan lyfta en otroligt. Och tänk vad solskensdagar i november kan göra, en glädje mitt i en mörk månad.

Kram Eva

Inga kommentarer: