söndag 28 juni 2009

Barnbarnen..

Medan mormor är på turne i Norrland har Emil /kapten Lintott kämpat hårt i Aroscupen.
Killarn slutade på en 9:e plats av 64 lag, mycket bra jobbat!
Trots det var det tårar & besvikelse för Lintotten när han gick av planen, men efter bad med lagkompisarna var humöret på topp igen!
Storasyster Emma var med som supporter, men hon var mest nöjd med att få se Måns Zelmerlöv uppträda, själv trånade man efter Herreys....
Men Dr Böhlander hade inget emot att få lyssna på Måns, ja titta lite också.....

Hoppas ni har en trevlig sommar i värmen! Njut!!!!!!
Sommarhälsningar från Dr Böhlander




3 kommentarer:

bettankax sa...

Grattis till en fin placering, Emil! :)

(onödigt vetande: stod bredvid Måns nästan en timme när vi väntade på student-utsläpp. Svårt att låta bli att kolla in, så jag sneglade allt emellanåt..;))

Ha en fortsatt skön sommar!

Cecilia N sa...

Och jag som trodde kapten Lintott bara hette så pga förra sommarens segling.

Nu ser jag ju att han är lagkapten också. Det är det inte vem som helst som blir om jag förstått saken rätt.

Bloggblad sa...

Jag tycker egentligen det är synd med tävlingar - det måste ju vara några som förlorar... fast jag vet ju hur ungar älskar att tävla. Och vinna...