fredag 17 juli 2009

Hipp, hipp, hurra!!!



För flera år sedan, när Emma och Emil hade börjat med sina idrotter, brukade jag ta en tom hushållsrulle och låtsasintervjua dem .. ja, jag låtsades att jag kom från Sportspegeln och såä ställde jag alla möjliga frågor och barnbarnen brukade fnissa och säkert tyckte dom att mormor var lite fånig.

Men vet ni, alla bloggvänner, att idag hände det som mormor gjorde.

Emma blev intervjuad av Lilla Sportspegeln, ty BSK flickor -97, vann nämligen sin serie i Gothia Cup!!

Vill ni titta på en rödblommig men överlycklig Emma Elisabet, då tycker jag att ni ska klicka in er här .., och sedan på skrollar ni ner lite, lite och klickar på bilden av Emma (till höger).

På väg hem från jobbet ringde jag henne och ni kan tro att hon kvittrade som en liten lärka.

Och ja, jag har berättat det för nästan hela kundkretsen och för alla arbetskamraterna också.

Såååå stolt är jag!

3 kommentarer:

Ellis sa...

Jättegrattis till Emma och laget! Wow!!

Hedgren sa...

Så himla roligt! Grattis både till Emma och stolta mormor!

qi sa...

Åh, grattis till Emma, och mormor har all anledning att vara stolt!!!