torsdag 10 september 2009


På tåget mot Stockholm, aug.2007.
I en veckas tid har vi varit tillsammans på Samos; Kent, Emil och Emils mormor som är jag.
Emil och mormor på ett hotell.
Kent snett tvärs över gatan, hundra meter bort.
På hemväg har Emils blygsel släppt .., nu känner han ju Kent och är trygg vid honom.
Han lägger sig raklång med benen i Kents knä .., och berättar att han längtar att få krama mamma.

Hej Kent i Småland!


Här kommer en kram från mig .. jag ser att du är inne här nu.

Eller var i alla fall nyss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jomenvisst var jag inne på din blogg.Det var en fin semester vi hade på Samos!Kommer du ihåg så varmt det var?Emil var så lätt att ha med på resan.Han tyckte om farten på mopparna.Snart ska du tillbaka igen.Jag blir allt lite avis på dig och PV.Kram från Kent!!