söndag 6 september 2009

Pling i min mobil ....!

Det är väl det här som kallas för livets små glädjeämnen.


Korta eller längre sms-hälsningar .., skrivna så där i förbifarten bara.

Och man blir glad.

Och man blir lycklig för detta som kallas för v ä n s k a p.


"Söndag 10.31. Vi tar det en annan dag. Kram."
(Apropå att bloggmadamen är så vanvettigt trött efter den stökiga natten här utanför ...).

"Söndag 11.44. Grå himmel, fnissiga flickor, lite trött efter en lång kväll med väninna och mycket vin, förbereder mig på tvätt-maraton på säkert 8 maskiner, funderar på vad jag ska laga till middag, orkar inte med några djupa tankar i dag, denna dag får bara gå ... Kramar."

"Söndag 14.33. Sitter på verandaen i shorts och singlet. Funderar och drikker kaffe. Life is beautiful and so am I. :-) "

2 kommentarer:

Annika sa...

Och hurra! för mig. Mitt tvätt-maraton är avklarat och jag bangade inte för tvättberget, allt är rent nu : ) (nu ska det bara vikas och sorteras och läggas in i skåp och pust...jag tror jag lagar lite mat först...)
varmkramar, många sådana. vila fint nu Elisabet

-B- sa...

Det er jo det som er bivirkningen av bloggingen ,man får gode venner.

Kram