söndag 9 maj 2010

Här är ett!



Från Barbro i Uppsala kommer det här fönstret.

"Raggarön, maj 2010", står det som bildtext.

Och så skriver Barbro att det är skruttigt väder där uppe i Uppsalatrakten.

Det är inte så mycket bättre här, kan jag säga.

Men man får bli varm av annat .., den trevliga gårdagskvällen med rabarberpajen med jordgubbar i .., mums, så god den blev .., och sällskapet inte att förglömma .., och nu har jag en citronkaka i ugnen som jag ska bjuda dem på .., alla tre är i sommarhuset och målar väggar och själv renskriver jag (från kasettband) Göstas syn på den psykiatriska vården.

Fyra termoskannor med kaffe ska bryggas, - dom ska pv ha med sig till körövandet senare i dag - och så tar jag med alltsammans och åker till sommarhuset om en timme ungefär ..., plus några skott av en syrén .., och lite annat.

Jag sköter den s.k. markservicen och det passar mig helt utsökt bra.

Inga kommentarer: