tisdag 11 maj 2010

Nästa sommar kanske ...


Sommaren 2009.
Kefalonia Grekland.
Två veckor tillsammans.

Av Emmas mamma, Dr Böhlander, får jag till min outsägliga glädje veta att Emma - ännu en gång - gärna vill resa utomlands med sin mormor.

Ja, det är hon själv som har pratat om det.

Inte i sommar, men nästa.

Så nu funderar vi lite på var sitt håll.

London, kanske?

Eller Paris ..?

Eller Dublin?

Eller Galway?

Amsterdam ...?

En solresa eller nånting helt annat?

Spännande blir det hur som helst.

4 kommentarer:

Evas blogg sa...

Härligt!

Elisabet. sa...

Eva: det tycker jag med .-)

Leina sa...

Vilken underbar känsla det måste vara att få planera in en "önskad" resa med barnbarnen... Tror ni kommer att få det jättehärligt vart ni än åker.. Jag gillar Amsterdam stenhårt.... Tips bara så där...

Elisabet. sa...

leina: på väg i säng ..., ja, jag blev sååååå glad .., trodde nog att hon kanske (eller hon som är mormor ..) hade blivit för gammal för gemensam resa .-)