måndag 18 april 2011

Måndagsfönstret ...




"Hej Elisabet,

Du anar inte hur många oskickade fönster till dig jag har i gömmorna.

I sanning ett oskick det där att få annat för sig!

Här kommer i alla fall ett som är mig mycket kärt.
Det är vår gästtoalett som har en glugg ut mot innergården.

Där ska det stå en pelargon eller en geranium så småningom.

Just nu står där ett krus med geranium som förhoppningsvis skjuter rötter.

Jo, de blommar här, just nu.

Och blir meterhöga om man låter dem växa.

Hälsn
annannan.

PS Frågan är om du verkligen ska länka till mig innan jag har lagt ut ett inlägg med en anständigare rubriken än nä så fan heller....

// Och då hälsar madame Nilsson att jo, verkligen ska jag länka till denna fenomenala skribent som bor och arbetar i Portugal!

1 kommentar:

SoF sa...

Så fint, så fint...!

Tack.