torsdag 11 augusti 2011

Dagens fönster ...


"Hej!

Med hjälp av några klick på nätet så hittade vi det här fina boendet.

Just det, råkade hitta, för det var inte mycket ledigt när regnet strilade ner över Österlen.

När vi kom fram så fick vi ett fint rum i romantisk stil.

Passade sååå bra!

Så där i det romantiska rummet så fångade jag vårt fönster lite mer nära och lite mindre nära.

Förresten till läsarna!

Varför inte boka in en övernattning vid en framtida resa till Österlen.

De andra rummen hade andra stilar... om man nu inte känner sig så romantisk.

Turtlan."

3 kommentarer:

annannan sa...

Det där är verkligen ett "det går en vind över vindens ängar, det fladdrar till i en tyllgardin"-fönster för mig.

Och jag älskar de där österlenska gårdarna med mangårdsbyggnad i tegel där de ligger och utstrålar hälsa och välmående och många skånska tunnland.

Elisabet. sa...

annannan: och själv ska jag till Skåne nästa helg ...., då ska här njutas!

Turtlan sa...

Annannan: Stämmer ju perfekt! Exakt! Tänkte inte på det då att det stämmer så bra med den sången.

Jag eller rättare sagt vi hade gärna stannat en natt till men det var fullbokat natten som kom.

Det var ett härligt ställe.
Åker gärna tillbaka!

Turtlan