tisdag 9 augusti 2011


Om en timme ....

Allsång på Skansen!

Heja, vad jag längtar.

5 kommentarer:

Turtlan sa...

Redo på plats i soffan för första gången i sommar.

Ett avsnitt ska jag väl se i alla fall tänkte jag.

Nu kör vi!

gunnar i vaplan sa...

Turtlan: Så tänkte jag också, ska ge programmet en chans..!
Men tyvärr, tyvärrr de va inget för mig ;-)
Måns (programledaren) är inte nån av mina stora idoler!
Lundin var betydligt bättre.
Så var det me de ;))

Turtlan sa...

Ikväll var ju Sven Ingvars med ;-))

Måste ju heja på hemmalaget så därför bänkade jag mig :-))

Vissa delar var bra, vissa lite mindre bra.

Elisabet. sa...

Turtlan: nej, jag tycker inte om allting .., den där långhårige blonde gav mig ingenting, men dom som sjöng Barbro Hörberg-visorna var UNDERBARA ..., och sen tycker jag om hela konceptet!

Turtlan sa...

Ungefär som jag då. Ingen hårdrockarevän!

Lena Ph gillar jag och så klart grabbarna kommer från Sola staden.