fredag 27 juli 2012

Och så ett eftermiddagsfönster ...

Det finns - helt ärligt - inte ord för hur glad jag blir när fönsterbilder kommer susande genom rymden!

Och när bilderna kommer från barn och kusiner ..., ja, då blir man så glad så det finns liksom inga gränser och då tänker kanske någon att ..."jaha, skulle det va nåt att bli glad för ..?".

Jo, det är det.
Det betyder att just i den stunden som fönstret fångades, så kom nån människa ihåg att en annan människa tycker att det nu är så himla kul att få ett helt fönster på bild!

Just så är det.

Så till kusinen Barbro - dotter till den underbara moster Gunvor - vill jag bara säga: åååå, I love You!

Och Barbro - detta energiknippe - skriver så här:

"Hej, här kommer ett fönster med halva hundar.

Bilden tog jag hos min farbrors granne i Kakabeka Falls, Ontario - Kanada,  där jag var tillsammans med min syster tidigare i sommar.

Jag själv syns bakom de små hundarna."



Inga kommentarer: