tisdag 9 oktober 2012

DBIV för Ann i Göteborg ...

Det bästa förra veckan var nog ändå Syfestivalen i Borås.
Jag åkte dit med en kollega och jag var laddad med LCHF-matsäck och visitkort.
 
Vi gick runt och oh-ade och ah-ade och jag sysselsatte mig samtidigt med lite gerillamarknadsföring för STORARTAT! Jag delade ut mina visitkort och pratade med alla, som jag träffade på. 
 
Dessutom träffade jag ett par leverantörer där. Det är så kul att få ett ansikte på dem, som man handlar av.
Naturligtvis kunde jag inte hålla mig från att handla lite med mig hem, fast jag inte skulle (Haha, det var ju bara lögn att jag skulle kunna hålla mig.)
 
En härva av fantastiskt turkos silkegarn och fyrkantiga strumpstickor blev det + en bit jersey till nåt (tunika kanske).
 
 Hälsningar Ann/STORARTAT

1 kommentar:

Cecilia N sa...

En sådan garnhylla hade nog haft svårt att vara intakt också om jag hade varit förbi.