söndag 7 oktober 2012

DBIV för madamen i Portugal ...

Hej,

Får man skicka så här redan innan det utlysts?

Jag låter det få bli hela helgen - får jag det?
(Svar från E: ååå, så glad jag blir när ni hakar på, utan att jag ens pipit om det!)

Den var tre dagar, för det var helgdag i fredags. Och jag kände redan då att jag skulle komma i kapp mig själv den här helgen. Inte bara själsligen utan också rent praktiskt.

Nu, mer än 20 månader sedan vi flyttade in, är det Helt och Hållet Ordning i Stora Rummet.
Det är också på väg att bli ordning på mitt arbetsrum, en hel del har höststädats i trädgården och smultronfröer är sådda.

Dessutom har jag repat upp en hel koftärm som inte blev bra och stickat en tredjedel igen, nu rätt.

Alltihop är som att ha tagit en lång promenad vid havet fast jag inte har gjort just det.

Hälsningar
annannan

Inga kommentarer: