torsdag 13 juni 2013

Det bästa för Anna ...

Nelly, nio år.

Det bästa var utan tvekan komma hem till Nelly, jobbet och huset!

Kollegorna trodde jag fått fnatt när det lät på mig som om jag varit borta i evigheter och så var det en vecka :)

Semester är inte min starkaste gren.

Anna.




Mamman säger: en hälsning från semesterfirarna kom till familjechatten på mobilen.
Jaa, skulle jag springa upp och ned för sanddyner, då hade jag nog också längtat hem.
"Ååå, jag älskar öknen!" skrev dottern.


Men Nelly, hon har haft det bra hon!

Hon har bott hos "dr Böhlander", sovit hos Emil .., ibland hoppat upp i sängen hos låtsasmatte, ja, när låtsasshusse givit sig av till jobbet .., och hon har plaskat i baljan, den som är fylld med vatten och detta är nästan det roligaste Nelly vet.



3 kommentarer:

Ulrika sa...

Sööööt-Nelly!!

Och jag förstår känslan, det där med sådan hemlängtan.
Sen jag träffade Marcus är jag nog ganska mycket sån jag med.
Har varit borta från honom, hunden och katterna sen i söndags och det känns som flera veckor.

Rexxie sa...

Åhhh, jag vill också ha en Nelly!

Anonym sa...

Dynerna i Maspalomas? Där är fint. ellem