torsdag 13 juni 2013

Det bästa för Eva på Frösön ...


Hej Elisabet!

Under en veckas tid har jag varit dålig. Tankarna har snurrat.
Är jag allvarligt sjuk?
Tänk om jag dör!

Jag har haft så fruktansvärt ont i magen och inte fått behålla någon mat.
Sedan i söndags har jag enbart druckit Proviva, te och Resorb.

Idag var jag till läkaren och en mängd prover har tagits. Svar kommer till veckan.

Jag har legat ute i stugan och frusit och tyckt ganska synd om mig själv. Igår ledsnade jag på att frysa och åkte till den varma lägenheten, kommer att bo här några dygn till.

Trots att regnet strilar utanför fönstren och det är gråare än grått kände jag nyss ett sting av glädje. Det känns faktiskt bättre ikväll. Jag mår inte illa, magen är relativt lugn och jag känner t o m hungerkänslor.

Kan det börja vända? Jag hoppas på det.

Så, min veckans glädje blir en varm lägenhet och ett litet hopp om att jag ska tillfriskna.

Kram Eva

Inga kommentarer: