torsdag 13 juni 2013

Det bästa för Annika i Kävlinge ...


Tur att man inte är röntgenläkare .., hälsar Bettan.


 Hej på er 2 fina i det gula huset, hej till Harry och Sigge också.

Och hej till Kattis som sponsrat med den alldeles ljuvliga brickan som jag också gör ett försöka att vinna : )

Det bästa i veckan, alla veckor, är förstås barnen - alltid barnen! och alla andra fina människor som 
finns i mitt liv, vissa nära. Andra längre bort. I kilometer mätt.
Annars får jag nog säga att det bästa är att jag troligtvis slipper operation och , att det var lillfingret och inte tummen som bröts när jag snubblade över en rot när jag var ute och sprang i skogen. (skickar bild med mms) .
Och nej, jag orkar inte rätta alla knepiga fel som blir när jag skriver med vänster han d nu. 
Pusshej från mig.
Annika.
// Men jag fixade det mesta ,-) hälsar Elisabet.

1 kommentar:

annika sa...

Det var ett bra frsök med pilen men du, den ska vara längre ner. brottet är precis ov anför nedersta leder vid handflatan. Dör kan man se att benet är helt av och ligger snett... Tack för rättningen, finaste du.