torsdag 13 juni 2013

Sommarlovet har börjat ...


Just det.

9 kommentarer:

Ulrika sa...

Välförtjänt vila!

Fy s*t*n för att vara lärare numer med alla dessa nationella prov m.m. Hu!

Anna-Lena sa...

Det har han förtjänat!

Tankevågor sa...

Åh så skönt! Jag blev inte riktigt klar här den här veckan pga av förkylning så jag måste in och jobba på skolan på måndag sen så packar jag ihop cirkusen och flyttar ut till havet.

Anonym sa...

Ha det så skönt! ellem

Turtlan sa...

Gött! Jättegött!

mossfolk sa...

Härligt!
Här jobbas det till onsdag nästa vecka. Ja, jag jobbar förstås längre än så, men maken.

Elisabet. sa...

Till er alla: ja, det har han och säkerligen alla andra lärare också!
Men senare idag blev han effektiv värre. Segelbåten har skrapats och målats (undersidan) och nu ska den sjösättas.

Eva i Tyresö sa...

Å så skönt att han får ta igen sig efter alla rättningar. Här sitter erik och tänker på segelbåtar. Är det stora båten som legat torr länge.
DBIV kommer från min telefon.

Elisabet. sa...

Eva i Tyresö: nej, det är lillbåten, den som Erik gjorde honom sällskap i ifjol ,-)