torsdag 18 juli 2013

Ännu mera vinster - tack Biggan - !


Igårkväll, när pv tagit sista rundan med pv, vittjade han postlådan.

Och ser man på ...., där låg ett stort, vitt kuvert med Biggan som avsändare och jag öppnade och det tog liksom aldrig slut på innehållet!

Allt är vinster till uppmuntringslotterit!


Gerda Antti tillhör mina favoritförfattare.
Jag har faktiskt älskat hennes vardagsnära böcker
Att läsa om dollarmiljonärer och Hollywood, nej, det har aldrig lockat mig .., det har varit svält och fattigdom på Irland (Maeve Binchy, salig i åminnelse) och så Gerda Antti!
Lyckliga den som vinner den boken!


Och där fanns även stora, härliga vackra vykort och post-it-lappar av olika modeller .., perfekt till den som vill ha ordning och reda ..., ja, detta vore väl som gjort för dig, Anne i Mantorp?


Så här skriver hon, den generösa Biggan ..., och härifrån kommer ett  s t o r t  och varmt TACK! 

Det här lotteriet kommer nog att vara i all evighet, tror jag, ja, så vänliga som ni alla är.


1 kommentar:

Biggan sa...

Skönt Elisabet att kuvertet kom fram!
Än kan vi lita på det "postala"!
Kram