söndag 14 juli 2013

Dragning i eftermiddag ....

Bilden är inte nytagen ...

Jodå, det blir dragning i lotteriet någon gång i eftermiddag, men riktigt när vet jag inte, då min arbetstid på söndagar - nu när jag är i mejeriet - är flytande.

Men herr Notarius Publicus och hans Sonja kommer hit när jag är klar för dagen .., så under kvällens lopp ska vi ordna det hela.

Jag har varit så förbi av trötthet, så där så jag inte har orkat sammanställa alla som är med, men det ska nog ordna sig.


Här är några av priserna.

Vi syns ikväll!

2 kommentarer:

Eva i Tyresö sa...

Undrar hur dagen blir.
Detta är spännande varje gång jag slår upp Elisabets blogg.
En gång satt jag i en konsumkassa 1966.
Lugnt och stilla utom alla priser som man skulle trycka in-och de ändrade sig.......ständigt. Riktig rast hade jag också. Den konsumaffären gick nog inget vidare?!

annannan sa...

Oj, det kanske är en vinst att SLIPPA stolpillren?