fredag 15 november 2013

sms-prat ....

Alice Munro - räddar sömnlösa nätter -.


06:41  Såja, färdigarbetat för min del. Ledig två dagar nu :)

07:22  Och jag går strax av mitt nattpass, arbetar till 13.00, sedan helg!!!

07:29   Och själv kom jag nyss hem. Natten bestod av att avliva en överkörd katt, trafikolycka, någon försökte tända eld på sig själv .., någon annan hotade kollegan med kniv ..., narkotika i beslag efter jakt med hund, samt böter för bälte ,-)

07:29  Fullt upp med andra ord ....

07:30  Yes, det rullade på.

08:13  Och jag var vaken till två .., läste och vred och vände mig, nu frukost.

1 kommentar:

mossfolk sa...

Oh hjälparns, vilken natt! Jag känner mig helt säker på att polis inte är ett yrke för mig (ja, om det nu var något jag skulle ha funderat på). En natts dramatik räcker för ett helt liv..