måndag 20 januari 2014

Dagens fönster ...


Klart du ska få ett fönster av mig till din födelsedag!

Här kommer ett graffitifönster från Bockabyn - ett f.d. militärt övningsområde (mitt ute i skogen)  utanför Borås, där man byggde upp en "stad" för att soldaterna skulle kunna öva "krig i stad".
Numera används den som paintballområde, och det måste väl vara perfekt för utövarna att kunna smyga omkring där bland husen.
En del kända och okända graffitimålare har varit där också och skapat massvis med figurer och mönster.
Massa Grattiskramar från mig och maken!
♥♥♥
afBabs

//Tack snälla, rara Barbro! säger jag.

3 kommentarer:

Monica i Lysekil. sa...

Hej Elisabet! Jag lovade dig ett fönster, men jag får skicka det om ett par dagar - jag har en våldsam magsjuka nu.

Monica i Lysekil. sa...

Hej Elisabet! Jag lovade dig ett fönster, men jag får skicka det om ett par dagar - jag har en våldsam magsjuka nu.

Elisabet. sa...

Monica i Lysekil: men snälla vän, ta det när du är frisk, det spelar ingen som helst roll! Jag blir glad när det än kommer och inte behöver det vara just ett födelsedagsfönster inte! Krya på dig!