tisdag 21 januari 2014

Ett mitt-på-dagen-fönster ...


Köksfönstret speglar sig i Stiggens vackra ögon.
Ute är det sol och blå himmel.

Så skriver Ulrika och eftersom det är ett härochnufönster, så får det komma in prick nu.

(För många, många år sedan när jag hade börjat med dagens fönster och lagt in ett liknande som det här, fick jag ett uppläxningsmejl/kommentar från Vän av Ordning - det var nog en man - som ansåg att detta var då rent bedrövligt, skulle det där kallas fönster! Om Vän av Ordning fortfarande läser här, så ta ett lugnande piller. Det var väl inte du, Rexxie? Ja, jag tänker på fjädrarna på Facebook-målningen idag ,-).

3 kommentarer:

Rexxie sa...

Näpp, det påhoppet är jag helt och hållet oskyldig till!

Om du däremot hade strött fjädrar över hela katten hade jag protesterat...

:-)

Steel City Anna sa...

Vilken söt katt och fina ögon!

Elisabet. sa...

Rexxie: det hedrar dig!

Steel City Anna: ja, men visst är han fin!