lördag 29 mars 2014

Det bästa ....


Hur är det govänner?

Har ni något som värmde hjärtat lite extra, eller är det bara en enda lång Golgatavandring på livets slingriga vägar ..?

Om ni känner att jo, men jag vill gärna dela med mig, då tycker jag att ni ska mejla den glädjen/värmen till bisse151@gmail.com, så är ni med i utlottningen av två par örhängen (förstapris) och en bok.

Örhängena kommer från mitt kusinbarn Lotha (hon har gjort dem) och boken från ellem i Skellefteå.

Tack till er båda! 

Ingela i Ystad (kommande träff med många av oss som arbetade på Fridhems Livs i Ystad ...), Ann i Göteborg (den där underbara tatueringen) och Eva i Tyresö  (småkusinerna på besök) har redan berättat.

Välkommen du också!

(Mejlar ni, så kommer bidraget in i morgonkväll, bara så ni vet. Och går det inte att komma fram till min mejl, så sms:a ... 0707 511 825, så tar jag upp det därifrån).

2 kommentarer:

OneLessKidney sa...

Just den här veckan tror jag att jag hoppar över "det bästa"....

:-)

Elisabet. sa...

Anders: du, det förstår jag ,-)