söndag 6 april 2014

Det som gjorde oss glada ...


Det var mycket det, även om jag fick putta igång er lite ,-)

Här är i  alla fall ni som ligger i glasbyttan och annannan i Portugal som bara tänkte sig sin glädje, hon får vara med ändå - det bestämmer jag enväldigt -.

I glasbyttan ligger ...

Bloggblad
Turtlan
Annika i Kävlinge
Anna-Lena i Tumba
Ingela i Ystad - som har födelsedag idag -! Grattis!
Kattis
Ulrika i Närke (å, vad det känns ovant att inte skriva Västmanland ...).
Monet
Eva i Tyresö (kommer till Halland nästa vecka! välkommen!)
Eva på Frösön
Anne i Mantorp
annannan i Portugal

Bilderna här ovanför visar en hel massa glädje.
Trådrullen i trä .., den gjorde mig glad, och harry som upptäcker en stilig hund i Anders spegel .., då kände jag glädjen alldeles tydligt!

Nu ska jag bara hämta pv, så ska vi ordna dragningen.

Inga kommentarer: