fredag 25 juli 2014

Det bästa för Ann i Göteborg ...


Det bästa i veckan är utan någon som helst konkurrens att jag mår så bra – och nu har jag dessutom papper på det också.
Mitt besök hos diabetessköterskan var för första gången ganska så trevligt. Hon var väldigt nöjd med mina resultat, men inte på det viset jag uppnått dem.
Dvs hon anser att LCHF är “trams” och att såna som jag ska äta mer kolhydrater och mindre fett. Nu gör jag ju precis tvärtom, därav mina goda resultat.
Jag förstår inte varför hon vill att jag ska äta mer kolhydrater när det är det jag inte tål.
Nåja, mitt blodsocker håller sig på en låg och jämn nivå, mitt blodtryck är lägre än på många år och jag har blivit både mindre till omfånget och lättare.
Så kort sagt – jag mår bra och äter gott
Bilden är på min namnsdagstårta! jo, jag äter sådana också Blinkar
Kram
Ann

// Elisabet skriver: här kan man läsa mer om Anns resa ...

Inga kommentarer: