tisdag 26 augusti 2014

Det bästa ....


Hur är det vänner .., vill ni vara med på ännu en omgång av det som värmde våra hjärtan så där lite mer än vanligt? Eller i alla fall värmde hjärtat.

Den här veckans vinster är först och främst en liten,m liten ask med lock - helt underbar är den - och jag har, fram tills nu, förvarat mina minneskort i den.


När jag googlar på myrtle .., så får jag upp myrten!
Ja, så kanske det är.
Den som stod för den här vinsten, det är Monet i Frankrike, men just nu i Sverige.
Tack snälla!

I asken ligger andrapriset som får bli en hemlig vinst tills dess att det är dragning.
Så mycket kan jag säga att det är i alla fall nånting som gör mig otroligt glad och varm i hjärtat.
Det är sigge som sponsrar.

Såja, nu vet ni och nu är det bara att försöka fånga lite glädje i flykten, sen mejlar ni den - om ni vill och har lust - till bisse151@gmail.com, så blir det som vanligt.

Alla varmt välkomna!

Inga kommentarer: