söndag 16 november 2008

Dagens fönster ...



"Hej Elisabet!

Såg ett skyltfönster på din blogg....

Tänkte genast på detta skyltfönster som jag tog i Gamla stan i våras i Sthlm. ;-)

Här vräker snön ner idag. Vitare än vitt ute..

Skönt att vara inomhus en sån här dag speciellt när en god middag och gott vin väntar! (tillagat av min man).

Trevlig helg!

Smulan."


// Och tack snälla! säger jag och undrar om Smulan vet vad affären heter?
Det där är nämligen på pricken kläder som jag tycker om!

3 kommentarer:

Evas blogg sa...

Och på pricken kläder som jag gillar!

Elisabet. sa...

eva: jag kan tänka mig det!
Vi kanske skulle bli designers ..-)

Anita sa...

Tyvärr lade jag inte affärens namn på minnet - inte ens på vilken gata den låg..

Jag tog fotot mest för att jag också gillade kläderna! Mycket! :)