tisdag 24 februari 2009

Titta, han skrev under!


Undrar om han läste det finstilta ....?

Alt 2.
Jag pensionatsvärden från landet Halland, bryr mig inte ett skvatt i det kungliga levernet och absolut inte i bröllopet och jag bryr mig inte ett dugg i hur "trevlig och humoristisk herr Westling är", men eftersom jag tycker att den västerbottniska bloggmadamen är så trevlig och rar .., så kan jag ha överseende med den biten av hennes personlighet, ja, det här att hon blir så ..., "till sig" vid såna här spektakel.

Dessutom lovar jag att sitta snällt och titta på prinsessbröllopet och kanske t.om skåla för brudparet, ja, det är väl det minsta man kan göra!

Thomas Göransson

6 kommentarer:

Anonym sa...

Stopp o belägg, detta finstilta har kommit till i efterhand. Straffbart enligt lag, kallas urkundsförfalskning. Det blir inget skålande för brudparet.

PV

reneesfotoblogg sa...

Jag håller med PV och han har min fulla sympati.
Skriv inte på, skåla kan man väl göra ändå.
mvh R

Elisabet. sa...

reneesfotoblogg: men han har redan signerat ..-)))

S o F sa...

:D :D :D! Underbart Elisabet! Har en känsla av att han kan ha missat det.
Men vad gör man inte för sin älskade...
Se på Daniel.

(undrar hur mycket finstilt han har fått skriva under på)

Ha det gott!

Love, literature and gardening sa...

När jag träffade mannen som jag sen skulle gifta mig fick han först skriva under ett papper där det stod "Lena är viktigare än sporten på TV". Jag ramade in det och hängde det på köksväggen. När hans syster fick se det då förstod hon att det var ALLVAR!

Cecilia N sa...

Haha, Lena!