onsdag 13 maj 2009

Som att hissa segel ....



Idag är första dagen med Den Nya Tabletten.

Hela natten har jag hostat, jag, som inte har haft det besväret tidigare och med allra största glädje säger jag tack och hej för evigt till lilla pillret Ramipril!

Men nu ska stundar nya tider.

Vik hädan eländiga hosta!

Biverkningar för Cozaar .., ja, det är till exempel mardrömmar och yrsel.

"Om du får svimningskänsla när du har tagit en tablett, uppsök genast läkare!" står det på ett vitt litet papper.

Jahapp.

Jag tänker satsa på Tankens Kraft jag.

Här ska inte yrslas.

3 kommentarer:

anna of sweden sa...

Håhåjaja. Dessa biverkningar. Jag har just kommit hem från läkaren och fått veta alla tänkbara (och förhoppningsvis otänkbara) risker med min kommande operation.

Anonym sa...

Det verkar som det är många biverkningar som slagit in, typ galenskap!!! Vad käkar pv för mediciner, han verkar ju liten galen också... Herre min skapare en sån församling linslöss...

Elisabet. sa...

anna: du ska se att de går bra ..-)

Anonoym: ja, det ska jag lova dig att här frodas galenskapen och tur att man hittade en likasinnad!
Och eftersom du läser här så ofta, så välkomnar jag även dig i föreningen! Varmt välkommen!