söndag 10 maj 2009

Söndagsfönstret ...



När jag kommer hem från landet Halland och öppnar min inkorg, ramlar jag nästan baklänges!

Där svämmar nästan över av de allra mest ljuvliga fönster!!

Nu tar jag dem i ordning.

Först ut är madamen som trivs så bra ute till havs; i skärgården.

Och i London, inte att förglömma.

Här är hon!

Och så här skriver hon:

"Hej Elisabet!

Efter en morgon då vi vaknade till det härliga ljudet av regn så blev
det efter ett tag strålande sol igen.
Frukost på lilla glasverandan och melodikryss.
Sen bar det av till affären för att köpa morgontidning och mjölk.
Då tänkte jag att jag skulle skicka dig ett av mina båtfönster idag.
Ha det gott och hälsa PV och Pelle!
Kram ... Londongirl!"

// Och tack snälla alla som har skickat fönster! Ni är ena riktiga ä n g l a r!

6 kommentarer:

Bettankax sa...

Ja londonängeln tar fantastiska bilder!

Ellis sa...

Och för mig ger bilden ångest. Den är ju fin som bild, verkligen.
Men jag och båtar... jag kan känna hur rädd jag skulle vara om jag stod där fotografen stod.
jag minns fortfarande med skräck den där båtturen till Ven... FY så otäck den var.

Elisabet. sa...

bettankax: allt med vatten är härligt! tycker jag, men inte ellis ...

ellis: jo, det minns jag också .. och jag minns hur galen jag var ..-)

Ellis sa...

Jorå, allt med vatten FRÅN LAND är härligt. ;) Viktig skillnad där. :-D

Haha, galen... du menar duckandet? ;-)

Elisabet. sa...

ellis: haha .., just det!

Anonym sa...

Jag vet någon som skule älska den bilden!
Jag gör det också fast lite mindre än han...

Dags gå ut leta och hitta lite fönster åt Dig känner jag. Ett tag sedan sist.

Natt Turtlan