söndag 31 maj 2009

Söndagsfönstret ...


Lindalotta och Jämtlands-Gunnar inspekterar dukningen.

.... hittar man i underbara, ljuvliga Steninge Vandrarhem mellan Halmstad och Falkenberg och alldeles nära havet.

Det var där vi hade bloggträff.

Och nu är det söndag och pv har åkt hem och jag har pussat honom på kinden och sagt att näää, jag ska aldrig mer i hela livet säga att han hellre ska ta den svarta t-shirten för den är han sååå fin i .., jag lovar på hedersord .., bara snäll och rar ska jag vara, så länge han håller sig vid liv.
(Ja, det kan ju hända att jag glömmer bort mig nån gång .. men jag lovar att försöka vara ståndaktig..-)

Och Pelle fick göra honom sällskap.

"Nä, låt honom vara lös i bilen ...., det är inte roligt att vara i en bur i den här värmen ...", sa den snälle pensionatsvärden och jag önskade honom lycka till på hemresan.

Själv ska jag slänga mig på cykeln och susa iväg till stranden; den västra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur mår PV då? Låter inte kul md hjärflimmer /Babsan

Elisabet. sa...

Babsan: han mår bra och har tagit bilen och pelle och givit sig av norröver, mot Småland (Mors Dag) och Halmstad (hem).

Natten tillbringades på HIA, hjärtintensiven och det gick ju bra alltsammans.

Anonym sa...

Å vad bara att PV hämtat sig!
Å vad bra att Pelle fick följa med tillbaka till Hallandet!