fredag 14 augusti 2009

Dagens fönster ...



Och fönsterfångerska var den här resglada madamen.

3 kommentarer:

*P* sa...

Tar min sedvanliga morgonpromenad i Bloggland, håller kaffekoppen i handen. Vet inte att jag har drömt förrän jag kommer till din sida.

Vi har ju träffats i natt! Och LindaLotta var med i din bil!
Tänk vad drömmarna kan hitta på. =0)

Passar på att önska dig en skön helg!

Elisabet. sa...

*P*: visst är det underligt vad drömmar kan ställa till med ,. det har hänt att jag har drömt om bloggvänner som jag aldrig har mött i verkliga livet .., sen, när det har blivit av, på riktigt, kändes de som om .., ja, som om vi aldrig gjort annat.

Trevlig helg till dig också!

Elisabet. sa...

*P*: visst är det underligt vad drömmar kan ställa till med ,. det har hänt att jag har drömt om bloggvänner som jag aldrig har mött i verkliga livet .., sen, när det har blivit av, på riktigt, kändes de som om .., ja, som om vi aldrig gjort annat.

Trevlig helg till dig också!