torsdag 13 augusti 2009

Ett nästan-natt-fönster ...



... som har kommit susande genom rymden från min kusin Barbro.

Barbro tycks ha nån slags alldeles omättlig energi .. ja, jag blir matt bara av att läsa om allt som hon hinner med.

Precis likadan var Barbros moster, min mamma.

Det är förstås nåt släktdrag.
(Dock är bloggmadamen helt förskonad från den egenskapen ...)

Så här skriver den energiska kusinen:

"Hej!

Kan inte låta bli att skicka en bild från mitt sovrumsfönster här i fjällparadiset.

Fönstret är inte så märkvärdigt, utan det är vyn med sjön och fjällen som gör mig lycklig.

Kram från Barbro."

1 kommentar:

Bloggblad sa...

Vem skulle inte bli lycklig över den utsikten?

Fast jag är så glad att jag ser både himmel och skog härifrån även om det inte är så mäktigt och storslaget.