söndag 9 augusti 2009

Och så var det 08:orna ...


... som kommer till Skåne och tar sig ton.

3 kommentarer:

Mian sa...

Elisabet: kolla gärna mitt inlägg från igår!
vit flagg = nakenbadare??

Anonym sa...

Jag läste om sommargästerna i Falsterbo som lägger beslag på en hel brygga genom att markera med skor och därmed anser sig ha ensamrätt till att bada.
Hur urbota dumt och fräckt som helst.
Hade jag varit fastboende skulle jag helt sonika strunta i skorna på bryggan och bara gå i och bada.

Bloggblad sa...

Oj, det hade jag inte en aning om att man kunde boka en hel brygga med sina skor... snacka om allemansrätt!

Tur att jag är en 0121:a... Jag hade en hel lång strand för mig själv vid två tillfällen. Mulet = ingen på stranden. Men jag hade baddräkt ändå. Hade nog ändå synts mindre mot stranden utan, för jag blir bara sandfärgad på sommaren.