torsdag 12 november 2009

Önskas ... så väldigt mycket.

Sju fönster att få lägga in i förväg medan jag ligger på sjukhuset i Hässleholm.

Helst komna till min mail senast måndagmorgon.

Och gääärna med en liten text till, så där var fönstret befinner sig och sånt och vem som är avsändare och gärna en länk också, om ni har en blogg.

Adressen?

elisabet.nilsson@comhem.se

(Ja, egentligen önskar jag mig fönster hela tiden framöver .,. i alla fall så länge jag är nyopererad.)

Och här är lite vacker musik, som jag fann hos den här madamen.

OBS! Det vore underbart om fönsterbilderna inte blir ALLTFÖR stora ., men inte för små heller .-) Vet ni inte hur man gör för att förminska bilderna, så skicka dem stora, då fixar jag det själv.
Lagom storlek för mig är ungefär kring 700 - 800.
Bettankax .., fram med kameran nu!
Och ellem och Mimmi i Motala och Småländskan och Bente och alla andra raringar.
Emil och Emma också! (Dr Böhlander kan väl be dem ...?)
Och Anders kan också komma med ett fönster.

10 kommentarer:

Linda sa...

Du vet att du kommer att få hundratals, va?
Söta Du :)

Elisabet. sa...

LindaLotta: ja, man kan ju hoppas .-))

bettankax sa...

Jag överlämnar med varm hand till min dotter att ombesörja fotograferingen samt bildskickandet. Jag kan bidra med glada tillrop och förslag på motiv.:)

Turtlan sa...

Hörsammat!

Fönster på väg.... klickar nu på Mina bilder .....

Bloggblad sa...

Keeeej då... när du ber så vackert... Ska jag ta det som jag hängt för? Nej, då måste jag berätta varför. Det får bli ett annat...

Anonym sa...

Hej jag hör mitt namn!!
Åh jag är såå dålig på fönsterbilder, villdu inte ha bilder på skön blomma från min trädgård. Eller varför inte bild på min halvtama fiskmås KAJ som kom tillsammans med sin hf(hjärtans fröjd)BOJAN för femte året i följd!!!
Mimmi /M-a

Monet sa...

Du har fått en drös sydfranska fönster redan!

Elisabet. sa...

Turtlan: tack! Jag har redan lagt in dem och daterat .-) (ja, dom kommer sen alltså ..)

Bloggblad: just det .., det var precis det svar jag ville ha .-)

bettankax: men det här var ju inte alls det svar jag ville ha ..-)
Men okej.

Mimmi i Motala: självklart vill jag ha en bild av Kaj och hans fästmö!

Monet: jag har nu lagt in nästan alla dina fönster .., ja, jag är inne i december och härjar! Tack!

Christina sa...

Det låter som du redan har fått mailboxen full ;)

Elisabet. sa...

Christina: nej, oh nej! Alla bidrag emottages tacksamt!