onsdag 11 november 2009

Pling-pling ...



Tidigare idag skickade jag ett mail till gitarrmannen och berättade att jag hade länkat till hans inlägg på youtube och att jag hoppades att det var okej.

Ikväll kom detta.

"Hello Elisabet!

I'm very glad with your message.

Thank you very much for visit me on Youtube.


I visited your blog. Although I don't understand the language, i liked images and videos.

Well done!


Very good.

All the best for you!
Wisley Vilela."

Det var väl vänligt av honom!

(Wasn´t that very kind of him!)

Lite senare på kvällen ... har jag googlat och funnit följande.

Herr Gitarristen är som jag har förstått det, från Brasilien.

Så här skriver han i en kommentar.

"I learned to play by myself.
Unhappily I has no classes (like my poor English).
When I was 15 I started to learn, even with many periods in no activity, like now.
But I love music and love classical guitar.
I listen with great joy a good presentation.
Thanks a lot!
You are wellcome allways!
Wisley Vilela.
"

Mer av herr Vilela finns här.

Inga kommentarer: