söndag 13 december 2009

Och så ....



... börjar man känna sig lite hemmastadd.

10 kommentarer:

Ellis sa...

Nej jag dööööör vad söt han är!! :-)

Meeer Sigge!! :-)

Elisabet. sa...

Ellis: tja .., det kanske kommer.

Vad det lider ..-))

Mian sa...

Men lille Sigge, så fin du är.
Vad är det du fått att leka med, en mus?
Om du vill kan du få följa med till mitt torp och jaga riktiga. MÅNGA...alldeles för många...

bettankax sa...

Ååå va han e söt, Siggeliten! Och för guds skull hälsa pElle att han är stilig:)

Helen sa...

Åhh, finns det något gulligare än kattungar???

Det liksom vrider om i min mage när jag ser lill-Sigge busa...

Hoppas att han och Pelle blir kompisar!!

Kram!

Linda sa...

Åh vad han är fin!!
Och han skulle bara veta så bra det kommer att bli, så snart pElle inser att det inte är någon inkräktare, bara en god vän!

Unknown sa...

Sigge Sigge så gullig du är..... ser nästan ut som min ESMERALDA.
Men jespanes Elisabet var det din röst som kommenterade?... lät som om det var jag. Men kanske alla lite löjliga kattägare låter likadant

Evas blogg sa...

SÅ SÖT!!!

Anonym sa...

Oj såååå fin,blir lite avis/Babsan

Love, literature and gardening sa...

En sån skojig leksak! Och så ser jag framemot mycket MERA Sigge-bilder på din blogg.