fredag 5 november 2010

Idag ...



... fyller en av den här sidans flitigaste fönsterfångare år.

Nämligen madame Monet.

För mig är hon en kvinna som vet vad hon vill och tycker, och hon är inte den som först sträcker upp fingret och kollar åt vilket håll vinden blåser, innan hon skriver en kommentar.

Det är härligt med människor såna människor, det tycker jag, även om man inte alltid har samma åsikter.

Och här kommer ett stort och varmt grattis från landet Halland och från oss i det gula huset på kullen!

2 kommentarer:

Kesu sa...

Vad festligt! Meddetsamma när jag såg din senaste bild i min blogglista (du ligger ju där som du vet, och toppar ofta densamma) såg jag att det var Monets hand. Vad gör hon DÄR tänkte jag? och mindes några mikrosekunder senare att hon ju fyller år.

Så fiffigt och roligt sätt att gratta!

Monet sa...

Nej men ÅHHH!! Vilken överraskning och så roligt att bli firad på bloggvis. TACK alla snälla invånare i det gula huset på kullen i landet Halland!!