måndag 13 december 2010

"Våra vänners liv" ....

Det programmet gillar jag skarpt.

11 kommentarer:

Linda sa...

Det har jag missat...
Idag har jag gluttat lite på vardagshjältar.
Rensat tårkanalerna, med andra ord.

gunnar i vaplan sa...

Jättebra program..!

Elisabet. sa...

LindaLotta: ja, det missade jag helt, jag glömmer lätt bort andra kanaler än SVT (för övrigt finns det inte så många heller .., här, alltså).

gunnar: jättebra, är det! Bra skådisar .., t.om. lillflickan.

bettankax sa...

Irriterar mig på att jag missat detta program!! Och filmen ikväll är mycket bra. Men ack så sent...Annars är det en film man kan se mer än en gång.

Mian sa...

Skön serie!
Det ringde på min telefon kl 21.35, ett 15-minuters samtal. Som tur var så kunde jag kika på den missade kvarten på SVT Play nu efteråt :)
Jag har inte koll på hur många delar det är? Det var del 9 idag.

Anonym sa...

Superbra! Såg inte de första avsnitten men hänger bra med ändå.

Kvalité!

Turtlan

Monica sa...

Väldigt bra är den, missade de första men ska ta igen dem, de allra första var inte så bra sas det, sen blev det bättre och bättre. Älskar dagismannen:-)

Steel City Anna sa...

Det är bara ett avsnitt kvar ... Det har blivit värsta debatten på dn.se om serien. Lite intressant tycker jag! Jag håller med både i kritiken och rosorna, men mest gillar jag helt enkelt att titta på serien och engagerar mej i vad som ska hända, och det är ju ett bra betyg :)

Elisabet. sa...

bettankax, Mian, Turtlan, Monica och Anna: kan det inte vara detta att det är så mycket igenkänning i den här serien ...? Känner man inte igen det ena, så nog är det det andra ,-)

Mian sa...

Jag gillar serien skarpt.
Alla avsnitt finns på SVT Play, eller?

Elisabet. sa...

Mian: det gör det säkert!