måndag 14 februari 2011

För övrigt ...


annonspelaren

... hann jag med ett litet besök på Thores Bageri, beläget på Karbingatan i Helsingborg.

Där köpte jag ett litet vaniljhjärta till herr pv och ett fruktbröd till mig själv.

Ja, till oss, kanske.

Det ska jag säga er, att ett ljufvligare bröd har jag aldrig i mitt liv smakat, inte ens valnötsbrödet hos Olof Viktors i Glemminge!

Hård skorpa och massor med frukt i brödet!

Åååå, Jiiiisus!

Gissa, om jag ringde bageriet och bad dem framföra mitt tack till bagaren!


Ett besök på Dunkers kulturhus hanns också med.

Då blev den här skivan min.

3 kommentarer:

Cecilia N sa...

Jag gissar på "ja",

Turtlan sa...

Köpte Du bara ETT vaniljhjärta...?
Inte varsitt?

Elisabet. sa...

Cecilia N: haha ...., ja, du gissade rätt!

Turtlan: jepp1 Jag är inte så förtjust i dem, men han äR ..-)