torsdag 17 februari 2011

Fotoutmaning ...



2. En bild på dig själv.

10 kommentarer:

Ulrika sa...

Hihi en bild på halva dig själv! ;)

Elisabet. sa...

Ulrika: ja, inte ens halva ,-)

Babsan sa...

Du är rolig du!!!!

Elisabet. sa...

Babsan: men detta är ju inget nytt .., jag tar sällan ansiktsbilder på nån enda människa.

På en promenad mötte jag tre äldre damer som var ute och stavgick och jag frågade om jag fick ta en bild av dem?
Jo, det gick bra.

Så jag top från midjan och neråt.

Besvikelsen var stor när jag visade displayen ,-)

"Va? Men vi syns ju inte!"

Jag tycker att bilder på människor i regel blir mer spännande om inte allt är med. Det räcker med en arm .., en nacke .., en urringning .., sånt.

Suzan sa...

den var blygsam! ;)

bettankax sa...

Isadora77;)

Elisabet. sa...

Suzan: ,-)

bettankax: men gudars, vad jag funderade!

Sen ... slog det mig: ja!!! mitt läppstift, förstås ,-))

*P* sa...

Söta!

Men äter du ordentligt?! Tycker att kinderna ser lite magra ut...?

Lustigt att du skriver om att du inte tar bilder på "hela" människan. Idag fick jag frågan varför jag inte hade haft med kameran på konferensen och hörde mig svara: jag tycker inte om att ta "såna" bilder. Dvs festbilder på kalasande kollegor. *s*

Elisabet. sa...

*P*: denhär bilden har ett år på nacken, jag kan lova dig att jag äter ordentligt ,-)

Steel City Anna sa...

Jag tar nästan heller aldrig ansiktsbilder och nästan alla grejer på fotoutmaningen kändes som man skulle behöva ha en samling sånna bilder. Jag har inte ens halva ansiktsbilder :) Så jag håller mej till boklistan och kollar på dina bilder istället :)