onsdag 29 juni 2011

Allsång på Skansen ....

Och hur blev det?

Ja, trevligt, men den här "webb-Anton" kunde man - för min del - , gott skippa, jag förstår helt ärligt inte vitsen med honom? Möjligen att föryngra det hela lite?

Och programledaren var nog bra, även om jag hade önskat mig lite mer ödmjukhet vad beträffar föregångarna.

För mig är Lasse Berghagen numero uno.

"Det här var nog den bästa allsången någonsin!" sa den euforiske programledaren på slutet och jag tänkte på Anders Lundins fru som stod på scenen och körade ..., så pinsamt det måste kännas!

Nåja, detta var premiären, det kanske blir hur bra som helst.

4 kommentarer:

Mian sa...

Vem är programledare i år då? Jag har ingen koll...

Elisabet. sa...

Mian: Måns Zelmerlöv.

mossfolk sa...

Jag reagerade också på att han sade så på slutet... och jag känner mig inte alls sådär övertygad om att det var ett lyft, så där som det stått på många bloggar runt om. Däremot tyckte jag ändå att Måns Zelmerlöw gjorde ett bra jobb, han är bara 25 och kan omöjligt ha den erfarenhet som Lasse Berghagen och Anders Lundin har...

Steel City Anna sa...

haha, det tänkte jag inte på, men vem vet, fru Lundin kanske håller med! :)