tisdag 28 juni 2011

Tisdagsfönstret ...



"Hej där!

Tänkte på dig då jag satte in bilden - tack för kommentaren - men sen blev det som det blev (i den här åldern) att jag alldeles glömde skicka den till dig ... nu får du tre istället.
(Detta är den första).

Det är Uddjaur som speglas i fönstret - Arjeplogs kommun, Lappland.
En sjö i sjösystemet Hornavan-Uddjaur-Storavan.
Det var bra däruppe frånsett knotten (knortn) som gillade mig -och ingen annan- nåt alldeles hemskt.

Eller var dom bara glada att se mig igen ...

Ha det så gott!

Hälsningar från Långt borta och nära."

1 kommentar:

SoF sa...

Tänk vilken genialisk idé att börja "samla" på fönsterbilder, från när och fjärran.

Å tänk att jag kan sitta här och följa din blogg och få se alla variationer.
Dassfönster och Lapplandsfönster - vilken underbar kontrast.

Tack E!
(och alla fönsterfångare)

Soliga morgonhälsningar!