onsdag 9 november 2011

Fem inköpslistor från Västerås ...



Hej Elisabet!

Nu har jag samlat ihop en hel del inköpslistor som ligger i skrivbordslådan på mitt kontor.

Tänk att detta är så kul ;)

Här kommer några .

Ha det jättebra !

Kram, Jessica – kollegan ”i norr”.


Och här är det någon som är oerhört noga när det gäller det här med datum ....



En man, tror jag.


Ingen i min ålder - dom skriver inte joice på det viset -.
Jag gissar på 40 år?
Kvinna.



Kvinna född på 70-talet.
Troligen ska det bjudas på pizza?


// Och tack snälla, rara Jessica!! säger bloggmadamen.

4 kommentarer:

Jessica sa...

Tack själv!

Många kramar!

annannan sa...

"Rejoice, rejoice, rejoice greatly" ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=nNt1Qj4MA6M
säger jag som är 41 och definitivt dricker juice och älskar Händels Messias!

Elisabet. sa...

Jessica: ,-)

annannan: haha ..., ja, det ska vara du då ,-))

Elisabet. sa...

Ps. Men hjälp, så vackert hon sjunger!!! Ds.