onsdag 9 november 2011

"Mitt vattenhål ...."


"Här kommer också en e-post från Monica i Oslo.

Jag har inte under alla dessa år som jag läst hos dig vågat detta förut!

Och som jag skrivit i en kommentar tidigare: Det värsta som kunde hända mig - det att förlora min mann (53 år!) - har redan hänt!

Flera av mina tidigare vattenhål har nu försvunnit/kommer att försvinna, men jag har en stark tro på att min nya bostad och området där jag skall bo, vill kunna bli ett fint vattenhål!
Bokstavligen med vatten, eftersom det är havsutsikt från lägenheten.

Jag vill här också tacka dig, för att du välkomnar mig tillbaka till Sverige i en tidigare kommentar!

Det är ju inte så länge tills jag flyttar, och det är mycket att göra.
Jag borde väl inte sitta och skriva så mycket här, men din blog är också ett slags vattenhål för mig - där kan jag få positiv energi!

Bästa hälsningar från Monica - snart i Lysekil -!"

Inga kommentarer: